“Cultural values in nonbusiness marketing”
University of Pannonia, Veszprém, Hungary
5th-7th July 2023
“Cultural values in nonbusiness marketing”
University of Pannonia, Veszprém, Hungary
5th-7th July 2023
Időpont: 2023. május 23-26.
Szervező: University of Southern Denmark
Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre Odense városában kerül sor a University of Southern Denmark (SDU) szervezésében, 2023. május 23-26. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.
2023.02.03-án tartja az EMOK a megújult éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az egy napos worshopon elismert hazai és nemzetközi kutatók, oktatók tartanak előadást. Délelőtt a kutatásmódszertani workshop keretében a "Kísérleti módszertan" témáját járjuk körbe. Délután az oktatásmódszertani workshop keretében a "Digitális oktatásmódszertan, blended learning és a Moodle H5P interaktív tartalom lehetőségei" kerülnek bemutatásra.
A Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság az MTA Veszprémi Regionális Bizottságának Közgazdasági Bizottságával együttműködve tudományos konferenciát szervezett a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. A konferencia hibrid formában (személyesen és online) zajlott, veszprémi helyszínnel, és a nonbusiness szekció a konferencia első napján, november 17-én került megrendezésre.
Hogyan változtatta meg a Viagra a gyógyszermarketinget? Mit tehet a marketing az oltásért? Mire épül az 50 felettieknek szóló óvszermarketing? Mi az az abortuszturizmus? Mi a sikeres egészségügyi kampányok tízparancsolata? Dr. Katona Norbert egyetemi docens, a Marketing Döntéshozók Klubjának vezetője és Dr. Szabó Rita Healthcare Marketing & PR specialista hiánypótló kézikönyvbe foglalta az egészségügyi marketing és public relations összes fontosabb témakörét.
Manchester, UK, 2023. augusztus 22-25.
Szakmailag sikeres és a viták során eszmecserékben bővelkedő rendezvényt szervezett a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara 2022. november 10-én az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságával közös szervezésben. Hamarosan az előadásokról készült felvételek is elérhetővé válnak, amiről majd egy újabb hírben számolunk be. Addig is a szimpózium vitairat kötete itt érhető el.
Felhívás minden hazai felsőoktatási intézmény oktatójához
Digitális oktatói tagozat megalakítását tervezi az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) és a digitális reklámipar – száznál is több ügynökséget, kiadót, kutatócéget, hirdetőt és szolgáltató céget összefogó – hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary. Az új tagozatba a hazai felsőoktatási intézmények online marketing oktatóinak jelentkezését várjuk, akik szívesen csatlakoznának a marketing oktatás és kutatás fejlesztését célzó közös projektekhez.
2022. november 30-án 9 órától a MOM Kulturális Központ Kupolatermében szervezett szakmai délelőttön a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiadott Influencer marketinghez kapcsolódó irányelv lesz a fókusztéma, amelyet hazánkban elsőként az IAB Influencer Munkacsoportja dolgoz fel egy szakmai rendezvény keretében.
Szeretettel várunk minden érdeklődőt (IAB és nem IAB tagot egyaránt) az Adat Munkacsoport által szervezett eseményre, ahol a gondolatébresztő előadások után kötetlen beszélgetésre, evésre és ivásra is lesz lehetőség.